Medové mydlo

by 5.9.15 0 komentárov



Medové mydlo s medovou vôňou, medom vo vnútri a medovým vzhľadom. Objednaná medová vôňa mala prekvapivo vôňu čerstvého lúčneho medu. Bola slabučká a nevtieravá. Na môj vkus až moc jemná. Ešte niekedy dávno som si dala zákazku a u jedného šikovného zvárača - môjho otca, na vyrobenie novej formy. Má však moc divoké rozmery 20x8.5x6 cm takže ju nevyužívam. Na môj vkus sa do nej zmestí príliš veľa olejov. Viem, sama som si ju navrhla, ale nepremyslela som to až tak skvele. Teraz však prišiel konečne jej čas. Spodok formy som vystlala bublinkovou fóliou a po naliatí mydla do formy som tiež na polovicu mydla popritláčala bublinkovú fóliu- efekt plástov a na druhú časť som dala mydlo zafarbené kakaom. Mydlo som robila večer okolo deviatej a ráno ešte nebolo veľmi tvrdé, ale krájala som. Lenže ako mydlo nakrájať? Nejako som si s tým predsa len poradila. Farba vyšla skvelo aj celkovo dizajn. Uvidíme či bude po dozretí voňať medovo.



Recept
Oleje (713g) :


  • 420 g olivový olej
  • 175g kokosový olej
  • 83g kakaové maslo 
  • 35 g olej z vlašských orechov
Roztok:
  • 270 g voda z toho 100 g zmrazeé ecidko
  • 107 g NaOH
Doplnené o:
  • esenciálny olej Med
  • žltá mica
  • kakao

0 komentárov :

Zverejnenie komentára