Tvaroh v mydle ? NIE !

by 6.5.15 0 komentárov

A máme tu titulku ako z nového času. Má otáznik, výkričník a veľké písmená. Čo sa teda stalo ? Pridala som tvaroh do mydla a to po nakrájaní smrdelo. Ale taký nápad ?Tvaroh do mydla bol od začiatku odsúdený na neúspech, nevadí. Ide sa ďalej a po experimentoch s mliekom do mydla, jogurtom do mydla (asi najlepšie mydlo na svete) . Tvaroh aj keď bol zmrazený mi za pôsobenia NaOH skaramelizoval a v mydle zostali malé bodky akoby oleja, alebo toho karamelu. Každopádne, s mydlom som sa hrala aby vyzeralo perfektne, čo sa mi aj podarilo. Avšak zostáva otázka či sa bude dať používať.

Spodná vrstva je nafarbená ružovou micou, ktorá už po pridaní pol lyžičky perfektne farbí. Na vrchu je maková "šlahačka". Vrstvy sú predelené  čiernym uhlým, ktoré som cez sitko v tenkej vrstve sypala na ružovú. Spodná fotka je z rovnakej dávky mydla, ibaže zafarbeného čiernym uhlím. Čierne uhlie by malo byť super perfektné na problematickú pokožku, na akné.Testovala som Ph mydla a zdalo sa mi byť v pohode. Teda test prebehol iba s ph prúžkami, ktoré neodhalia či v jamkách je, alebo nie je zvýšené Ph. Na to by bolo treba vyskúšať testovanie tekutinou, fenotftaleínom, alebo šťavou z červenej kapusty. To sa neuskutočnilo, lebo som nemala ani jedno :)

0 komentárov :

Zverejnenie komentára