Priesvitné guličky

by 2.5.15 0 komentárov


Prišla mi nová forma na guličky. Už niekoľkokrát som sa pokúšala vyrobiť guličky, ktoré by sa mi ako tak páčilo. Neúspešne. Objednala som si teda formu a výsledok je perfektný.

Mydlo sa mi tentoraz veľmi zle robilo. Po pridaní melónovej vône sa celá hmota akoby posekala, bola hrudkovitá a začala tuhnúť skôr ako bola vo forme. Katastrofa sa našťastie nekonala a pekne som sa mohla pokúšať o drop swirl. Neskôr ma však napadlo, že keď je hmota takto tuhá bolo by jednoduché ju vrstviť. Nevadí. Aspoň sa ľahko zdobila na vrchu. Krája som ju ráno na druhý deň a trošku sa drobila. 
Recept

Oleje 803g:
  • 280g  Olivový olej
  • 240g Palmový olej
  • 200g Kokosový olej
  • 27 g Kakaové maslo
  • 56 g Ryžový olej 
Roztok:
  •  305 g destilovaná voda
  • 130 g NaOH
Doplnené o:
  • Farbivo: lesná zelená
  • Farbivo: modrá
  • Vôňa: melónová párty

0 komentárov :

Zverejnenie komentára