Kondicionér s kokosovým olejom

by 27.5.15 0 komentárov

Kondicionér som už vyrábala. Mal však jeden rozdiel oproti tomuto. Bol bez vody a tým pádom som nemusela riešiť to, či sa pokazí. Pôvodne som si myslela, že bude tuhý, ale bol skôr taký polotuhý a nenanášal sa na vlasy komfortne. Tentoraz som sa rozhodla pre krémovitejší kondicionér. Kokosový olej bol jasný favorit, pretože by mal vlasy vyrovnávať a uhladzovať. Taktiež som chcela použiť nový emulgátor  BTMS 50 určený na vlasy. Bolo teda potrebné použiť nejakú vodu, ak je voda tak aj konzervant. Veľmi som zvedavá na trvanlivosť kondicionéru. Predsa len, nebudem ho naberať čistými suchými rukami, ale skôr mokrými v kúpeľni. Bojové podmienky ako vyšité.
Recept :
  • 100 ml výluhu z citrónovej trávy
  • 10 kvapiek citrónu
  • 20 ml olej z hroznových jadierok
  • 40 ml kokosový olej
  • 13 ml BTMS 50
  • 10 kvapiek tekutého hodvábu
  • panthenol
  • konzervant

Zaleje citronovú trávu horúcou vodou, pridáme citrónovú šťavu a konzervant. Vo vodnom kúpeli roztopíme kokosový olej, olej z hroznových jadierok a emulgátor. Schladíme na rovnakú teplotu olejovú zložku a vodnú a za stáleho miešania pridáme vodnú zložku do olejov. Miešame a miešame, až kým nám ruka neodpadne (tí šikovnejší majú malý mixér na baterky a ruky im zostávajú celé). Keď sa to celé schladí pridáme tekutý hodváb a panthenol.  Nezatvárame, ale necháme schladiť úplne.

Výsledné zhodnotenie:
Po použití kondicionéru mám akoby trochu splasnuté vlasy, ak si ich dám po celej dĺžke, ak si ho dám len na konce, tak je to super. Vlásky sú po použití hebké.  

0 komentárov :

Zverejnenie komentára