Mydlo s olejom z hroznových semienok

by 18.3.15 0 komentárov
Oleje:
  •  226 g Kokosového oleja
  • 229 g Olivového oleja
  • 200 g Palmového oleja
  • 75 g Oleja z hroznových semienok
  • 42 g Ryžového oleja
Roztok:
  • 293 g destilovanej vody
  • 120 g NaOH 
Doplnky:
  • fialové farbivo
  • levanduľový olej 
  • čierne uhlie
Podla tohto receptu som robila už 2 dávky mydla na svadbu pre V&J.
Takto nejako vyzeral návrh na  dizajn :)
Návrh

Teplota roztoku pred pridaním rozpustených olejov

Vo forme. Zmrzlinová vanička rozdelená kartónom na polovicu


A ako to dopadlo. Prvé mydlo som chcel jednoduchšie, celé fialové a na vrchu biele zdobenie. Veľmi sa mi nepodarilo oddelenie bielej a fialovej časti pomocou čierneho uhlia. Zväčša sa píše, že treba dávať pozor na hrubú vrstvu uhlia, pretože sa mydielka môžu rozpojiť, ja som však asi dala až príliš tenkú vrstvu a nemalo to ten právny efekt.

Mydlo 1
Mydlo 2
Druhé mydielko som chcela ozdobiť za pomoci techniky zvanej secret swirl, alebo teda schovaného vírivého vzoru. Do stredu formy som si dala predelenie za pomoci dvoch zábran, do priestoru ktorý vznikol, som nalievala striedavo bielu a fialovu mydlovú hmotu. Špajdlov som v strede zaltačila hmotu dnu a vybrala som pomaly predelovacie pásy,  s tým, že som čistila iba časť, kde bola biela hmota.  Ale lepšie je si to pozrieť, ako vyznať sa zo slovného popisu, napr tu


0 komentárov :

Zverejnenie komentára